livet leker

Nu går allting bra. Verkligen alting. Eller allt kanske inte går bra, men det löser sig.

Har varit på trix show, det va verkligen något speciellt. Det va så bra. Jag har aldrig varit med om något liknande. Såg deras förra show och va fast då, men dethär va inte alls samma sak. Men det va så himla bra. Det va sån känsla i deras skådespel och stämningen de byggde upp gav mig gåshud. Det va inte så mycket lek med eld, men det va ändå så himla häftigt!
Jag, Karin och Johanna satt på första raden.

Trix hade sån grym kontakt med publiken, det kändes som om man va en del av det, de va så coolt. Och efteråt så stannade vi och drack te och snackade lite med dem. De va kul. Vi pratade lajv och jag blir verkligen skitsugen på att testa, det verkar så roligt. Och jag tror verkligen att det är en typisk emma-och-karin-grej. Dom har en nybörjarlajvgrupp, som vi ska försöka va med i.. Skitkul ju!

Och jag har lånat karatedräkt av Johanna idag med:D Så nu är jag en äkta Karatekid.

På lördag är det lucia och sommarfest. Jag och karin kommer troligtvis va finast i hela luciatåget. Bilder kommer nog dyka upp så småningom. Vi har även planer på att framföra ett egenkomponerat nummer för publiken, vi får se hur det går. Och om våra luciakläder inte uppskattas, så förstår nog inte publiken humorn i numret heller..

Klassen har bokat skidresa i januari nu med. Det ska bli galet kul!!  Åka iväg i fyra dagar och ha det roligt alliphopa.
Och i januari kommer Olivia och hälsar på mig med:D det ska bli kul att hon kommer..
Och jag och karin ska gå på teater i januari också, ännu mer roligt!

Och snart är det jul. Det är mycket roligt som händer nu. Och det känns som om allt går bra. Även om det är galet mycket i skolan så känns det ändå okej, känns som om jag har koll på läget.. Och det är så roliga ämnen vi läser, så det gör inget om det bli jobbigt ibland.

Nu ska jag sova.
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0