kul jul

Jga har inte rimmat varje dag,
förlåt säger jag
men jag har haft massor att göra
som ni nu om ska få höra.
Jag har firat jul
och det har varit kul.
Julafton som vanligt sakta gick
men till slut jag ett par paket fick,
Jag fick presentkort av min bror
och en tekanna av min mor.

Jag har också åkt hem med tåg
jag glad belv när jag familjen såg.
Jag har bråkat med min bror, men det är bra
för då är allting som det ska,
jag är inte så bra på att slåss
men det är för jag inte gillar våld förstås
Vi har tillochmed fått lite snö
men jag tror att det snart blir tö.
Ikväll sk jag gå ut med mina vänner
hoppas jag träffar många som jag känner
men det tror jag allt
hoppas bara inte det blir för kallt
för jag ska bara ha klänning på
och det blir kallt om vi ska ute gå.

Kommentarer
Postat av: Karate-Karin

Vilka fina rim! Inte ett enda nödrim ju! Det märks vem av oss som faktiskt har skillsen inom rimningskonsten.

2008-12-28 @ 00:33:59
URL: http://lingonmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0