Jag är spontan och rolig, se här (plijs rid även om det är långt, det är värt det):



 
Sötnosar:P
 
Åh vad gulligt av dig:D
 
 
Om man tittar in i de där ögonen....visst blir man helt kär då?:P
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Lätt^^ Så jag tänker varje morgon :P
 
hahaha! jes! mina va??

 
Tvinga mig inte välja^^ Iof så verkar ni ha blå ögon båda två:P
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Alltid, men mina va ju helt för söta här måste du hålla med om ;)
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Blågrå om du ursäktar :P
 
Haha.. men mina är ju alltid för söta, så jag tror jag vinner den här matchen:P också.. hahahaha
 

Men sluta nu:D! Va inte så självkritisk. Det är en fördom jag har mot kvinnor:D Varför är ni så självkritiska?
 
Hahahahaha, självkritisk? Men inte är väl jag? Hahahahaha
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Självkritisk? I lagom grad bara :P Va fan går du på idag gumman?!
 
Dårar:D!
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Att vi är. men vi är gulliga sådana.
 
Hahaha, jag är ständigt hypad, har du inte märk det, jag och älsklingskarin är födda såhär.
Jag är oftast inte så gullig, men det är okej.. hahaha
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Jo en riktigt gullig gullunge e du!
 
näe, nä.. inte gullig. Het möjligen, men inte gullig. Katten Johan är gullig, inte jag.
 
 
Jag föddes ganska ful, men nu är jag rätt söt´-_-´:P
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Jo.. Du är såååå gullig så gullig så gullig så gullig sååååå!! Åh va gull du e!
 
ja det e du.. har värdlens finaste bild på dig sen ert spex :D
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Alla så söta så söta så söta å så gulligullgulliga så!!
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
måste säga det igen, vilket jävla virrvarr.
 
Oh jes.. and aj lajk itt.
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
det, magnus och katten johan. or what? :P
 
Nästan 30 komentarer på 1 bild där då:D
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
tjôta.
 
Haha, lättfätt.

Men, nu ska jag ta tag i den seriösare delen av mitt liv och lämna er små fåglar i fred. Puss och hej så länge
 
 
alltså GUD jag börjar digga er på allvar!:D Ni är ju fullständigt underbara:D Alltså jag vet inte när jag satt och skrattade såhär åt en dialog på Facebook senast:D
 
Hahah, ja jag är för härlig
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
hur tror du våra "normala" konversationer låter?
 
Dådu jen, då ska du höra mig och karin och katten johan, det är som tre jag, helt fantastiskt.
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Haha! Hade inte du ett "riktigt, verkligt och vettigt liv" att ta itu med ? :P
 
jo, just det.. glömde.. lätt hänt :P tut.
 
 
Det här är bättre än monte python!^^
 
hahahahaha, åh vilken fin komplimang!! Tack Nazze, nu är jag nästan kär i dig också ;X
 
 
Ja jag är då så kär så:D
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Nazze, ta de som en RIKTIGT fin komplimang av den bruden! :P
 
Inte enns I(g)-or har sagt så fina saker till Nazze förut:')
 
Haha, jaa.. ja är inte den som slänger kärlek omkring mig ska ni veta.
 
 
naw.. så sött.. I(g)or verkar va en snål typ
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Jag vet. :P men ja ä int´bitter ja inte.
 
Vadå då? Ge och ta;) Se bara vad du fick tillbaka när du gav mig lilla Nazze lite:)
 
Nu är jag lika dum som karin, hur menar du nu?
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
Man blir som man umgås.. Å vi umgås inte!
 
Hahahahahahaha.. jag jag och Karin är ju i stort sett samma person och har världens connection.. så jag kanske. Vem umgås inte?
 
 
Vad pratade vi om från början nu igen? Det började med att jag sa att jag var kär i era ögon och var är vi nu? Uppdatera mig:D
 
hahaha, vi är ungefär på det stället där jag skriver "Jag och karin är ju bäst i världen och magnus och Katten johan är våra bästaste kompisar"
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
häng me i svängarna!
 
hahahahahahaha.. mitt alterego stördemma har tagit över mina fingrar
 
 
Det skulle underlätta om man förstod vad/vem katten johan och magnus var era LUTAR!:D
 
hahaha, lutar? näe, jag är rak.

Magnus är han i keps. Katten johan är blyg.. men sök i stjärnorna efter svar..
*nynnar mystiskt*
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skre
No one ever said it would be this hard.. I'm going back to the stars.
 
man säger inte ngt lutar:P Man säger : Du är en LUT! eller Den Där LUTEN!:D
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
va?
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
kan man säga så?
 
KLart man gör!:D
 
Varför inte!?:D
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
aldrig hört. Va e det för påhitt?
 
Katten johan undrar vad det är för bild nazze har profilerat sig med. Nå vad är det för bild nazze?
 
 
Min tvillingbror som ser exakt ut som mig men som absolut inte är jag:P
 
Känner han sig obekväm med den så kan jag ta ngt mer passande:P
 
No shit?
ja, katten johan har ju alltid hört talas om dig som nazze, så det vore mer passande för att inte sarga hans själ. som en spjutspets.
hahahha
 
 
ok what about this then?:D The many faces of Nazze:P!
 
jag kan lägga upp en på dig. och jag kan inte engelska heller. hahahaha
 
 
ååååå har du bilder på mig.....busunge där!;)
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
spam?
 
hahahahaha.. ohja. jag är en såndär som ligger i buskarna och tar kort på folk
 
 
så du har spanat in mig:)? Ja men va trevligt!:D
 
Hahaha, ohja. jämt. har gjort ett album med alla bilder jag har på dig nu:D
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
haha! Sött! Du har väl fotot som en galning sen du såg Nazze på scenen?! Vilken succé han gjorde med den rollen!
 
Jaha:) I guess I am honored then:D! Jag har sett dig förut men jag har inte nga bilder på dig. Förutom bakrundsbilden då då:) Åååå just jaa, den också ja:/ och den där ja just ja....:P
 
jag är värsta stalkern. han är min idol. Lika kol som Johan the cat.
 
 
hahaha.. du är värsta stalekern!!
 
 
Tackar för det Jennifer:) + i kanten där;)♥
 
vafan jag säger att jag är kär i dig, men jag får inga hjärtan :(
 
 
Till dig Emma! I LOVE YOU;)♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Så då?:D
 
ah:D happihappihappi. puss på Nosen
 
 
eller trynet,beror på vilket alterego som tar emot den

 
Nja det blir nog Stefan isf:) Nazze har ju I(g)-or:)
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
haha ni e ju knäppare än jag kunde ana!
 
hahaha, jaaa.. nästa gång vi ses ;P

 
Ja fan lätt:D!
 
haha, kej ;)
 
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
busbarn! :P
 
Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
nästan lika många kommentarer som ben i kroppen.
 
Hahaha.
Nu ska jag gå, på riktigt.
 

Jennifer Thelin (Uddevalla Gymnasieskola) skrev
måste plugga denna fysiologi alltså.


Kommentarer
Postat av: LasseN

Hum......

2008-12-16 @ 08:41:34
URL: http://www.hulugard.se
Postat av: Karate-Karin

Åååå Emma! Du är så rolig! Och spontant galen! Tut.

2008-12-16 @ 09:34:29
URL: http://lingonmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0