dancing day

Idag har jag spenderat hela dagen i min lägenhet, nästan helt för migsjälv hela dagen. Så idag har jag dansat och provat mina nya partykläder som jag planeras ha på luciafesten om en vecka.. Älskar min nya klänning, den klär mig :D
Men jag vet inte riktigt vad jag ska vara i luciatåget.. behöver något att rådgöra med..


Jag har pluggat också, så inte barat gjort onödiga saker (även om jag själv anser att dans är yterst nödvändigt för mitt välbefinnande).

Jag väntar på att Karin kommer hem så jag kan prata strunt med henne. Och kanske ta en promenad.. Men jag vet inte hur dags hon kommer. Hopppas det blir snart. Inte många dagar kvar tills vi ska gå på Trix nu:D


Kommentarer
Postat av: Karin-granne

Vi kommer vara bäst i luciatåget, helt klart!

2008-12-07 @ 00:12:11
URL: http://lingonmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0