1 december

Nu har nedräkningen börjat. Tills det är jul och tills jag får åka hem. 21 dagar kvar.
Igår va jag på adventsgudstjänst i domkyrkan. Det va fint och mysigt. Tänkte beställa biljetter till lucia idag med, Någon som vill följa med? Sandra vill inte följa med längre.

Fortfarande mörkt ute, min fina adventljusstake gör det mysigt här. Ska kolla på julkalendern om en halvtimme.. hoppas den är bra. Anders och Måns som gjort den i år sa Olivia, kan den bli dålig då? Näe, tror inte det.

Jag vill hem, jag vill hem, jag vill hem.

Kommentarer
Postat av: LasseN

Hej. Tre veckor går väldigt fort. Det var inte länge sedan vi konstaterade att det snart var 1:a advent. Fast det konstaterade vi ju i okt:) Ja tiden går snart är det ju och vinterfest. Hej svejs

2008-12-01 @ 08:54:16
URL: http://www.hulugard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0