Västerås

Okej, jag kommer fatta mig kort, för jag har inte lång tid på mig.

Sitter här på stadsbiblioteket i Västerås, min nya stad. Har inget internet hemma än, det kommer 25e eller 26e, så vill veta hur jag har det så får ni ringa.

Trivs bra i staden, det är så skönt att ha något eget:D Känner mig dock lite ensam här, känner inte en käft. Men det är okej, jag underhållet migsjälv så gott jag kan. (Kan avslöja att mina kreativa sidor har utvecklats avsevärt senaste veckan). Utan tv och utan internet så blir det mycket tid över, men ändå har jag att göra hela tiden:D

hoppas allt är bra med er.
puss och hej

(Lasse, du vet väl att Ulf Lundell spelar här i September?? ^^)

Kommentarer
Postat av: Lasse

Ok. Då blir det väl en tur till Västerås då. Skulle kanske passa på att hälsa på släkten i Enköping

2008-08-25 @ 09:27:58
URL: http://www.friskvardspedagog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0