Tjena Västerås

Då va man Västeråsbo då:D

Har varit i lägenheten idag, supermysigt!! Kommer trivas jättebra i den staden tror jag. Känns riktigt najs. Skolan såg bra ut utifrån, var inte inne.. men ändå.

Staden är jättemysigt. Stor, men känns lagom liten. Hittade världen mysigaste cafe, eller det låg mysigt. Fika inte där idag, men jag ska ta med varenda kotte som kommer och hälsar på mig dit!! (om ni vill)

Ska få nya tapeter nästa vecka, för dom jag hade nu va fläckiga och fula, så det kommer bli super. Annars va den fräsch och fin:D

Är jätteglad.

puss och hej

Kommentarer
Postat av: Karin (Klassen)

Vad kul att du fick en fin lägenhet. :)Då kommer du säkert att trivas där. Vi var också i våran i går...:)

2008-08-06 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0