imorgon går lasset

Japp, imon flyttar jag det första lasset. Jag och mamma åker till Västerås och hämtar nyckeln och lämnar av lite lådor med grejer. Kanske kollar in staden lite också.. Shit, jag börjar bli lite nervös. Det är ändå två veckor tills skolan börjar, så jag kommer inte känna någon där i två veckor. Hoppas ewwe kommer och hälsar på mig när hon är ledig.. Annars blir det enamt.
Men man lär ju alltid känna nya människor.. Hoppas jag kommer trivas, men det gör jag nog. Jag tror dethär passar mig..

Men ja kommer ju sakna alla här hemma.. menmen, jag får väl hålla kontakten ändå och hälsa på när jag kommer hem.

Nu ska jag iväg och packa lite till.. Har inte så mycket kvar.. lite kläder och så. Men fann vad skit jag samlat på mig.

förresten så har jag en ny hatt som jag fått av morfis! Den e jättefin :D Svart och rund. Superhet ^^
Och så har jag färgat håret igen, efter rodtrippen så var det kanske inte den finaste färg på det.. ljusrött och blond utväxt.. inte så najs, men nu är det i sin ordning.

Och igår när  mitt internet inte funkade så hade jag tråkigt, så jag klippte lite lugg. det var ju kul för stunden och blev faktiskt inte helt illa.. lite snelugg som innan..


gammal bild, men nu är färgen sån igen iaf :D åå de e så gött


----------------------------------------------------------
3h 49 min senare

Shit, det är så sjukt jobbigt att packa.. Har hur mycket skaer som hellst, och alltid är det något som dyker upp i skallen när man hittar sånt man inte sett på ett par år.. Men det behövs verkligen rensas, det lovar jag.. Tänker hela tiden att "nu är det inte så mycket kvar" men det verkar ju aldirg ta slut!! hittar ju bara mer och mer och mer hela tiden.

aja, ska återgå till äppelätandet.

puss och hej så länge

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Gumsan! Hoppas det går bra med ditt packande :) Hur mår du nu? Puss puss puss

2008-08-05 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0