Idag är det Neas tur

Idag flyttar Nea, till linköping, så det är ju iaf åt lite rätt håll.. Åh, hoppas det går bra för henne. Är lite nervös inför hennes flytt också!! Men det gör det säkert, hon kommer nog trivas som bara den där!

Jag längtar lite efter att flytta permanent nu:D Det ska bli kul.. Har gått och fixat och grejat med det sista idag.. Ni måste verkligen komma och hälsa på mig!

Ska till IKEA idag och köpa stolar, för stolarna jag vill ha finns varken i västerås eller örebro, så det blir en tur till Jönköping för att köpa stolar, köpter nog lite annat också kan jag tänka mig.

Ahh!! på lördag bor jag inte här längre!! det är sjukt! men det är kul!


(Västerås)

puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken mysig stad det ser ut att vara :D Puss

2008-08-08 @ 16:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0