(har tyvärr ingen bra rubrik)

Okej, jag börjar bli skitnervös nu. Jag flyttar alldeles snart!! Usch.. Imorgon vid denhär tiden så har jag varit i min lägenhet, lämnat massa grejer, skrivit på kontraktet, sett min nya hemstad, och åkte till vetlanda igen.

Och om bara fyra dagar så ska jag snart gå och lägga mig i mitt nya bo, i min nya stad. Helt själv.

tänk om jag inte trivs, tänk om lägenheten är hems, tänk om jag kommer hata min klass, tänk om jag inte gillar programet, tänk om.. finns hur mångs som hellst. Men det kommer nog gå bra. Just nu känns det som om det kommer att bli bra. Jag får väl lita på min magkänsla  och gud och se vad som händer. Det brukr bli bra då. 

ska snart gå och lägga mig tror jag.
puss och godnatt. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Du kommer trivas som fisken i vattnet :) Och du kommer få det så himla roligt!!!! Du kirrar ju det här hur lätt som helst! Puss puss puss

2008-08-06 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0