haha, och antalet läsare har sjukit till... en

Jaja, kul att någon fortfarande läser, även om jag inte skriver så ofta. Men det är inte så lätt alltid.
Är på biblioteket precis som alla andra dagar. Fast jag lånar inte datorn så ofta. men idag måste jag så jag kan boka biljeter till norrköping. Ska dit på onsdag och hälsa på Ewwe! Sakanr den lilla skiten. Saknar de flesta faktiskt..

Idag har jag tvättat för första gången i min nnya tvättstuga. det var en tämligen dryg och ointresant uppelvelse. Men nu är det gjort iaf.

Har också hittat en dasklubb som jag tänkte undersöka närmare:D Och stallet har jag också hittat, så nu har jag börjat häsla på hästarna lite då och då..

Trivs bra i Väaterås fortfarande.. men Allt regnande som alla snckat om hela tiden har lyckat ta sig hit nu också.. så igår när jag va ute och gick så blev jag totalblöt. det klaffsade i skorna när jag gick, och det rann in under regnjackan..

Har hittat coop extra nu med, så nu kan jag äntligen handla billigare mat:D

sen har det inte hänt så mycket mer..
jo förresten, mina grannar har börjat flytta in, så jag är inte så totalensam längre, har häslat på några av don, och dom verkar inte fy skam.

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0