gladiglad

Japp, idag är jag gladiglad, lite pirrig i maget. Det ska bli så sjukt kul att flytta imon, jobbigt men kul.

Fick en liten tår i ögat innan när ewwe och erik åkte hem, för u vet jag inte när jag ser dom igen :( Hoppas det blir snart.

Va och hejdåfikade med Emme och Ewwe idag. Det va kul, men också lite synd. Men det känns inte lika tungt när det är jag som flyttar som när det är andra som flyttar ifrån mig. Nu känns det mest kul :D

Får se när nästa blogginlägg kommer, beror helt på när jag skaffat internet, troligtvis på måndag:D

puss så länge och ha det så bra!

förresten, men nya adress är Papegojvägen 10.
Fint namn på en gata måste jag säga:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0