en stabil trea

Nu har ni förökat er och blivit tre iaf:D värmet mitt frusna hjärta.. haha, ne, det är inte så fruset det.

Har hittils gått tre dagar i skolan, hunnit med två lektionen och en del trevliga tillställningar.

I måndags var det ölhävning och brännboll med delo(datanördarna) och robokillarna. Vi sjukgymnaster som verkar ha ryktet om oss att vi käkar morötter och ät ute och tränar all vår fritid visade misann att vi inte är så dåliga som man kan tro. Kom tvåa i ölhävning, ingen spydde ens i laget. Och i brännboll van vi över flygingenjörerna(vet inte vart dom kom ifrån, men dom bara va där när vi skulle spela) eller hur dom stavas.

Sen igår var det grilning med ovanstående pojkar och smygöppnng på kåren. det var skitkul, men iag på morgonen va det inte lika spännande. Jag och en i min klass (Carro) och en till (daniel)  var igång till halv fem i natt, då hann vi med både kåren, mellanfest, skrapan (det höga fula huset i stan med pub på 24e våningen) och efterfest. så det fr full fart.

Idag har det varit övning på volleyboll inför olympiaden som drar igång på lördag.. denna volleyboll övergick senare i beachfotboll:D Very funny.

min klass verkar till stora delar superskön och vi får nog kul ihop. Har också världens roligaste granne (vars lägenhet jag nu befinner mig i för att låna internet).

hoppas allt är bra.

puss

Kommentarer
Postat av: Ida

va skönt att du verkar trivas så bra babe :)

När åker du hemåt nästa gång? Försökte ringa dig härom kväll men . . . hm . . . kanske var massa andra aktiviter ivägen då :) Hör gärna av dig när du kan och hinner! puss och kram

2008-08-28 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0